KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Tuesday, November 27, 2007

Selamat Bersua Kembali

Assalamualaikum..semua kawan2 yang membaca dalam blog ni..

Tima kasih chedet no pasai bagi aku buang masa aku kat sini..bleh gak aku merapu2 kat sini.. Dah lama sangat tak merapu ngan hampa semua.

Aku la ni dah jadi orang Kulim. Dah menetap kat sini selama 6 tahun dah.. kalau sesapa yang lalu kot Kulim ni boleh lah singgah umah aku.

Seronok aku masa dapat jemputan reunion kita hari tu. Memang dah lama dah dok jejak kawan2..kawan2 ja tak jejak aku..sedih.. Yang tak pernah lupa kat aku cuma Puan Azmina kita je..kan mina kan..kita geng kan..

Tak dak ka sapa2 lagi kawan2 kita yang teringin nak join kat sini. Mai la ramai2..syok ooo... Chedet aku cadangkan kita buat lagi sekali reunion bagi jumpa ghamai skit..baru la best..

Aku teringin gak nak boh gambaq familiy aku..tp tak dak yang penuh 4 orang..asyik tertinggal ja. Nanti aku ambik gambar baru..aku letak lain.

Rasanya setakat ni dulu kot no..ada masa aku tulis lagi..

Cau..cin..cau...kui!kui!...

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran