KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Friday, November 30, 2007

SEMAKIN MERIAH

ALHAMDULILLAH,
BLOG kita dah makin meriah lanie.. kemarin aku berjaya contact 2 orang lagi memba lama..

1.Arisham
Nie saja inform yang sempat aku cari pasai Arisham kat internet (mudah nak cari sikit orang glamour nie.. lagi pun nama dia pelik sikit.. tak ramai nam macam dia kat Malaysia)

Dasat jugak memba kita nie.. Lani jadi artis dah weh.. banyak kali dah masuk keluaq Tv & radio. Dulu dia kelas 1S1, 2S1& 3S1. Dia dah tak kenai @ ingat aku dah.. Aku still ingat dia .. Dulu dia nie otak kartun sikit.. tak sangka la nie dah jadi ORANG HEBAT pulak..

Kerjaya terbaru sebagai CFA Ambassador (aku pun tak paham sangat natang apa tu... tapi dia habaq kat aku dia nie wakil/ duta kelab kucing di Malaysia) hangpa tengok sendiri la kat website nie;- (cari nama dia kat http://www.felinemalaysia.com/ @ http://www.felinemalaysia.com/Exco.htm )

yang nie krerjaya terdahulu dia yang aku jumpa gak kat internet

Nama : Nor Arisham Bin Hj. Bakar
Email Anda : whizzkid_98@hotmail.com
Pekerjaan Sekarang : Pengurus Cawangan/System Analyst
Alamat Tempat Bekerja : KOPERASI KOSWIP MALAYSIA BERHAD Cawangan Putrajaya No. A/01U08, Jalan P8D, Presint 8, 62250 Putrajaya


.: COMMITTEE MEMBER :.
NOR ARISHAM BAKAR
arisham@felinemalaysia.com

Nor Arisham Bin Haji BakarMIS Executive/System AnalystURL : www.whizzkid.cjb.net / www.arisham.cjb.netEMail : whizzkid_98@hotmail.com / arisham@pd.jaring.myAuthor Of : Pengaturcaraan Pascal, Sistem Rangkaian dan Pengurusan Koperasi,Computer Might And Magic, Turbo Pascal 7.0 Programming, Turbo Pascal (Grafik),Turbo Pascal (Grafik Lanjutan), Windows CE dan Komputer MudahAlih.

Info lain kena tunggu dia habaq sendiri la...


2. ROSLINA BINTI IBRAHIM.... Nie memba lama aku masa form SIx dulu..
Punya la meriah chat dengan dia semalam.. sampai nak terkencin aku dok tahan gelak..
Dia nie asai orang Kg Majapahit. La ni dah jadi orang besaq kat Malakoff.. tempat kerja dia kat Plaza Sentral. dekat KL Sentral KL.. hang pa boleh contact dia di roslina.ibrahim@malakoff.com.my atau kat blue_pearl3076@yahoo.com . hang pa boleh YM dia pakai ID kat email yahoo tu. PESANAN untuk memba2 yang nak contact dia, pasti kan anda memakai PAMPERS terlebih dahulu.. Save sikit ... takut terkencin dalam seluaq ..Heeee...heee. tak caya contact la dia...
Sekian untuk kali ini

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran