KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Saturday, December 8, 2007

Kemana Depa Nie Hilang

Salam semua...
amboi mentang2 weekend sabtu ahad..sekoq muka pon tak nampak hangpa kat blog nie... kesian kat miena dok bagi salam tak ada orang nak jawab... he he he..

so far aku pon sama jgk miena ..singgah sat ja kat blog nie... dan tengok sapa pon tak ada jadi aku update p laa dengan bebel aku tak seberapa nie... sebenaqnya pon aku tak tau nak tulis apa jugak... saja ja terjah mai sini jaaa...

hari nie aku rasa si Zahri p menega ayaq tebu dia laa cuaca terang elok nie...pastu makcik fizah sah kena belek anak dan bapak kat umah... cutilah katakan...

dan si badak hyypoo tu agak firasat aku sah tengah membadak tuuuu.... he he he....
betoi tak det....cukup la membadak banyak2 sangat nanti nak jaga negara camana..
habis semua ko jwb corret corret corret......he he he he....

OKlah aku pon blah jugak nie...... arios arigatoss.... salam dari mumbai....

p/s: nie ada papan tanda nak bagi hangpa yg dok jauh2 tu ingat jalan balik kg hangpa....

eja elok masa nak keluaq nanti..
"P E N D A N G"...... ok

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran