KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Thursday, December 6, 2007

KISAH AMBIKKKK......

Syukur Alhamdulillah.........kekawan yang hilang, dah jumpa balik, yang tak baik dah jadi baik, yang tak pernah berjumpa lama...baru semalam jumpa, yang nak pi berkelah pun ada..........


Dalam masa singkat, ini yang termampu blog nie lakukan..........tu dah kira AMAZING JOB...
Semuanya satu....yang menyatukan kita hanya kerana kita pernah bertapa di SMP.


Rasa nak berkongsi cerita la pulak dengan member semua.........
Cerita dia lagu nie.......


Bila kita biasa drive kat highway, mesti ada orang bagi isyarat lampu kalau ada polis kat depan....Konon-konon nak tolong....jangan bagi kena speed trap.........


Nie cerita masa umuq anak sulung aku .....tiga tahun setengah lebih kurang
Aku yang drive kheta ......wife aku (Mina la)...kat sebelah dok pangku anak aku nie....

"Yang...Yang....ada orang BAGI lampu la kat kita.....nie mesti kat depan ada speed trap" habaq aku kat bini aku sambil aku pelan kheta sampai 100km/j.

"Jangan laju sangat Bang" celah Mina untuk mengompomkan cara pemanduan aku.


Tiba-tiba.."Ummi...pasai ayah TAK AMBIKKKK......" berkatalah anak aku.


Aku ngan Mina lepais tu terus gelak....mau ada 34 minit...sampai dah tak sedaq speed trap tu dok tang mana.


Wassalam


Aku pun nak boh gambaq gak...

Aku dan keluarga berlatar belakangkan Ladang Teh Aku....
4 Relung 3 penjuru setengah aku juai kat BOH
Yang lain , Bank lelong kat LIPTON

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran