KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Friday, December 28, 2007

NaZiR SenaFi

HARI NI, aku nak masukkan muka sorang lagi memba lama kita. Yang sekolah sampai tingkatan 5 di SMP mungkin tak kenai la memba kita nie..


NAZIR SEnaFi... Orang Lubuk Merbau. Mai SMP masa Form 6. Dok kelas sekali dengan Muzarmin . Depa 2 ni memang kamceng masa tu la. Tingkatan 6 rendah dok asrama sekali ngan aku. Tingkatan 6 atas depa dok umah sewa kat depan pagaq SMP. Masa aku kerja kat TUDM aloq Setaq masa balik dari training dulu, aku selalu lepak kat rumah depa.


La nie Nazir dah jadi cikgu .... tak sangka pandai juga MAT OuP sekoq nie... Habih ketegaq la nak murid dia la nie.. tak pun pakat jadi MAT BUNGA mcm dia... heeee...


Kat bawah nie aku paste email yg nazir kirim kat aku:-


Assalamualaikum.....

Aku syok la ....pasai hampa semua ada idea untuk mewujudkan blog nie...tiap-tiap malam aku buka dan baca apa hampa tulis....hampa semua hebat - hebat belaka.
Hang dah tau dah pasai aku kan.... jadi apa yang aku nak habaq.

Ok..aku cerita pasai family la...
Aku kawin tahun 1998..dengan orang Gunong Keriang dan dikurniakan 2 cahaya mata pompuan.Skrg ni aku mengajar kat Mergong dan bini aku mengajar kat Gunong Keriang.menetap kat Gunong Keriang.Kalau nak mai rumah aku senang je...cari Masjid Gunong Keriang, belakang tu rumah aku la...

Ok...Det ni aku bagi gambar anak dan bini aku....

Ok.. aku bla dulu...

Wassalam.............




Nah.. nie dia gambaq dia. Nak contact dia tengok no phone kat Side roll tu..@ email kat nateila74@yahoo.com

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran