KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Tuesday, December 4, 2007

weyy hang pa kenai dak akuuuu...

Salams buat kawan2 ku sekalian.
Terlebih dahulu aku nak ucapkan ribuan terima kasih pada che det yang sudi menjemput aku menjadi salah sorang penyumbang idea sumbang sumbing utk blog kita ni. aku bukan gheti sangat nak tulih apa pon. memang rasa nak ghiyau pon ada bila dipaksa secara rela oleh che det kita serta zahari dan juga puan fiezah a.k.a jessey(nick waktu muda muda dulu nih..)utk menjadi penyumbang dlm blog yang comel ini.

Tak terhingga terima kasih pada puan Mina kita yang telah tak sengaja mencontact aku melalui email. nasib baik la dia ingat.

Ok la. aku tak gheti nak tulih apa ni. Rentak tak jumpa lagi lah. so setakat ini dulu utk permulaan. InsyaAllah bila ada idea yang lebih canggih akan ku teruskan rapuan aku di sini.

aku boleh dicontact di:
roslina.ibrahim@malakoff.com.my
blue_pearl3076@yahoo.com (jom ym)
012-239 3276
03-2263 3252

adios!

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran