KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Thursday, January 10, 2008

Aku PC dan KELUARGA aku...

Assalamuallaikum,
Salam 1 muharram utk sahabat semua.... memandangkan hari nie aku cuti dan tak tahu nak buat apa lalu aku dok godek la TIKUS kat PC aku... lepas rewang sana rewang sini lalu teringat aku akan hajat kengkawan semua... HAJAT apa he he he.....

sblm tu nak BEBEL sikit kat makcik fizah... amboi sebut aja tambah dah naik seriau kaum HAWA nie... ingat nak kesitu jaa... aku nie bukan taknak tambah... yang dok ada lanie pon dah cukup bahagia dunia akhirat dah... cukup laa tuu bela apa yg dok ada dah laa... (kedepan tak tahu le plak..he he he)

org cerita suruh TAMBAH apa yg kurang...jadi paham2 laa tang mana kurang tu TAMBAH lagi... tapi kalau det aku rasa PERUT tu dah la kot takyah tambah lagi dah....

Oklah sempena dok godek sana godek sini aku jumpa sofware nie lalu terdetik nak bagi hangpa usha KELUARGA BAHAGIA aku jadi hangpa usha la puas2 muka aku dan family aku yg hangpa takpenah tengok hampir 15thn ....(betoi dak tak tau)

OK salam maal hijrah salam dari tajmahal.......




BudakBaik@Lan Sawa

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran