KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Saturday, January 12, 2008

Jeng! Jeng! Jeng!

Salam kengkawan semua..


Dah lama aku tak menulis kat blog ni..aku pun tak tau nak tulih apa sebenaqnya.. Pikiaq punya pikiaq punya pikiaq...elok rasanya aku perkenalkan sesuatu yang mungkin hampa tak pernah bayangkan sebelum ni... Apakah itu?....


Elok rasanya aku perkenalkan ia dengan cara aku yang tersendiri.. Ia muncul dalam pelbagai rupa..ada besar...kecil..sederhana besar.. berbagai warna,..merah, hijau,..putih..dan sebagainya.

Ia sangat berguna dalam hidup kita semua...kerana ia mengingatkan kita pada waktu2 yang tak sepatutnya kita tinggalkan dalam kehidupan seharian kita.. walau macamana sibuk sekali pun.. Dia tak pernah lupa untuk mengingatkan kita..kecuali dia sakit ja lah..heee...


Agak2 hampa tau dak apa dia?.. Jawapannya ialah..."Jam waktu solat" aku lah..hehehe...


Maaflah ya tuan tanah..aku nak promote skit Jam aku ni bleh la no..

Fun

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran