KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Monday, April 28, 2008

berwajah baru...

Salam semua...

Aku harap hangpa jangan terkejut plak dengan blog kita nie... bukan apa aku menyahut seruan tuan empunya blog kita supaya make up semula tempat lepak kita nie..dan dengan rajinnya aku hari nie cubalah mengodek apa yg patut kat blog nie ini pon sempena line stremyx aku boleh On line semua selepas mangkok hayun mana thah telah mencilok wayar telepon kat kawasan aku awai bulan lalu...

jadi aku harap hangpa bergembiralah di blog kita denga berwajah baru nie.. segak tak segak hanya ini yg mampu aku godek bagi kat hangpa...

Ok nanti aku godek lagi tang mana patut... pastu silalah bagi cadangan nak buat apa lagi dgn blog nie... tak pon bagi la cadangan nak letak apa lagi kat blog nie... Ok blah.......

1 comment:

chedet said...

tAHNIAH lAN SAWA.gooD JOB BETEY!!!

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran