KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Wednesday, August 13, 2008

Lama Tak Merapu...



assalamualaikum para sahabat,

apa habaq hangpa semua.. lama jugak rasanya aku tak terjah mai sini... nak kata sebok tak la plak.. tapi rasanya yg malang kot sebab wayar kabel telekom aku kena bedal kali kedua hujung bulan lepas dan boleh ON balik awai bulan haritu jaa.. pastu PC kena bom la plak terpaksa pie masuk wad la sat.. so far lanie kira dah ok la.. maka aku pon dah boleh terjah hangpa balik kat sini laa..

bila dah lama tak mai sini.. dah ramai sahabat baru dok sua muka kat blog kita nie.. dan bertambah meriah rasanya blog nie.. walaupon setengahnya aku tak kenai pon... kira berkenalan kat sini laa kita noo..

amboi hang det sejak dok Kelantan nie sampai TAKBAI hang pie nya.. kira syok la tu dapat pie THAILAND.. sana sini hangpa pie hangpa tak teringin ka nak balik tengok PENDANG nie... lanie pendang dah best dah ada cross over tengah2 pekan tak caya hangpa balik tengok sendiri... pastu projek akan datang depa nak buat PENDANG STORE CENTRE ibarat macam ALOQ SETAQ mall laa... tak caya balik tengok.. he he he...

OK lah kot aku merapu hari nie.. opss pasai projek makcik pizah nak buat majlis tu.. aku setuju ja hangpa nak buat katmana pon aku setuju 100% tapi kalau kat Pendang best lagik kot.. kira NOSTALGIA laa...

Ok aku blah dulu.. wassalam..

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran