KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Thursday, September 25, 2008

PENGUMUMAN PENYIMPAN MOHOR BESAR RAJA-RAJA



Assalamualaikum,

bahawasanya dengan ini aku nak mengistiharkan yang tempat kita nak pegi makan2 tu aku dah jumpa.. dan aku harap hangpa janganlah berkecik hati ka berbesaq hati ka jika tempat nie tak kena dengan taste hangpa...

Setelah aku menilik dan merujuk kepada pihak yg berkenaan pasai cari mencari tempat nie maka dengan ini aku nak habaq yg aku telah membooking sebuah HOMESTAY VILLA kat CHORAS untuk tempat beriadah kita yg mana lain tak bukan RUMAH MAKCIK FIZAH kita.. he he he

Ini semua disebabkan ada kekangan dari segi DATE yg di tetapkan, jumlah budget yg dikeluarkan dan beberapa lagi masalah berbangkit yg terpaksa urusetia RAHSIAkan kerana bersangkut paut dengan ISA @ OSA... (hanya urusetia yg tau....)

maka dengan ini venue telah pon di tetapkan dan date pon telah ditetapkan dan masa jugak telah pon ditetapkan... JADI satu ja yg belom ditetapkan lagi..iaitu..MENU.. bab nie aku serah kat MAKCIK FIZAH kita la dia nak jamu apa kat hangpa... mintak2 jangan ayaq sejuk dah laa... tu dah kira KEMUT TAHAP CIPAN dah tuuu....

OK MAKCIK FIZAH.. hang punya part plak.. dan kalu hang nak depa sumbang @ menyumbangkan sekupang dua untuk hang buat MENU 5 STAR tuu...hang bagi la nombot akaun bank hang mana tau ada DERMAWAN yg sudi nak bagi SPONSER untuk majlis nie kira ALHAMDULILLAH....

OK JUMPA DISANA.........


No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran