KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Thursday, September 25, 2008

UPDATE REUNION KITA...

Salam semua.....

Harap semua sihat dibulan posa ni....tinggai bopa hari ja lagi nak raya...hehe...sabaq..sabaq....

Ok..beralih kepada reunion kita..YB Lan Sawa dah update kat hampa yang venue dia kat banglo aku kat Choras nun....kalau sapa tak setuju sila angkat tangan....

Bab menu ni kami AJK dah bincang....dan menu dia "biarlah rahsia"....yg pastinya mesti menjilat jari...sapa tak mai rugi wooooo.....hehehe...

Setakat ni chedet kata satu keluarga charge RM30...kalu tak cukup hat belen2 tu aku tambah la...hehehe...

Ok..sapa2 yg nak jadi dermawan sila lah kunjungi Maybank berdekatan dan masukkan seberapa boleh kat akaun aku ni... 107134550904 ....

Setakat ni dulu update aku...apa2 sila contact aku yer....

Wassalam,

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran