KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Wednesday, October 8, 2008

Pelancaran Projek TERBARU...

Assalamualaikum...

Apa habaq semua.. hari nie aku nak lancarkan satu projek terbaru aku kat hangpa semua tapi aku nak kerjasama hangpa semua semoga projek ini berjaya...

kalau hangpa tak bagi sokongan sia-sia sahaja projek aku nie... walaupon makan berjuta-juta kos dia....

Aku lancarkan ruangan ~Memba Online~ nie supaya kita semua mudah berhubung guna YM dimana sesiapa yg online kita dapat tengok terus melalui blog kita tak payah2 nak buka YM nak tengok sapa ONline...

TAPI bila dah tahu sapa Online tu kalau nak chat kena la log in YM masing2 baru boleh pakat2 sembang... nie baru syok sikit...

Idea nie pon aku dapat selepas mamat yg ngaku hensem tu ajak YM kesian kat dia tak tau sapa yg Online... JADI dgn adanya projek nie semoga ianya memudahkan kita nak berhubung....

Oleh itu aku nak mintak jasa hangpa bagi kat aku YM hangpa semua... bagi yg tak ada YM tu hangpa aku hukumkan WAJIB buat kalau tak buat HUKUMAN tahun depan hangpa kena SPONSER majlis HARI RAYA kita semua...(SETUJU GENG....he he he)

Ok kepada yg baca cepat email kat aku YM hangpa SEBERAPA SEGERA... nak email tu letak la nama hangpa sapa YM nama apa senang aku nak update jangan macam CHEDET nama YM 'LEBAIPAS' kalau mail kat aku 'LEBAIPAS' saja tobat aku tak tau hangpa sapa....

OK mailkan kepada aku di - chenorazlan@gmail.com

Wassalam....

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran