KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Wednesday, October 22, 2008

SPM SUDAH DEKAT


Kepada rakan-rakan sekalian, utk makluman semua peperiksaan SPM 2008 dah dekat dah. Ingat tak lagi tahun 1991 ketika kita nak ambik peksa tu. macam-macam perasaan timbul kan,,, sama la dengan budak-budak la ni. Jika ada saudara mara anda yg nak menduduki periksa tu, anda boleh la bagi motivasi,,, sekarang masa yg sesuai...
sapa yg minat nak masik IPTA boleh beli unik Id sekarang melalui sekolah...
adik-adik yg nak mohon ke smk teknik, permohonan dibuka sekarang..... sila layar web kpm.

p/s.. teringat aku masa periksa spm dulu, kena sakit batuk teruk....
BD zakaria, waktu tu, naik jerawat banyak lak...hu.hu.hu sian.

1 comment:

Lan said...

Aku relax jaa... siap buat rekod jawab soalan 30min sahaja terus siap semua soalan..he he he

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran