KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Wednesday, November 19, 2008

anak MB PERAK



FUYOO CUNNYA ANAK MB PERAK NIE !!!!!

Pandangan pertama pada Faatihah Datuk Seri Ir Mohammad Nizar Jamaluddin, 24, orangnya tenang dan terkawal. Mungkin kerana sebagai anak sulung, dia mempunyai tanggungjawab besar dan menjadi anak harapan keluarga.

Bapanya baru beberapa bulan menjadi Menteri Besar Perak, walau semuanya masih baru, gadis berkulit cerah ini mahu segalanya berjalan lancar terutama perjalanan jadual kerja ibunya. Dahulu menjaga adik-adik kini orang kuat ibunya pula.

Faatihah yang dipanggil Kak Yong dalam keluarganya senang mesra membuatkan kita selesa bersamanya, bagaikan sudah kenal lama. Sifat ibu dan bapa, nampaknya diwarisi gadis manis ini. Namun, dalam kelembutannya, semakin lama bersembang, kita tahu dia seorang yang tegas dan berani.

Setahun yang lalu, Faatihah menjadi guru sementara mengajar Bahasa Arab, mengaji Al-Quran dan fardu Ain. “Baru setahun lebih saya balik dari Jordan, tahun ini memang rancang hendak mula bekerja, mungkin selepas keadaan lebih terurus dan teratur maklumlah semuanya masih baru. Sekarang tanggungjawab dan perhatian saya lebih kepada emak dan abah yang memerlukan bantuan saya. Terutama emak, saya jadi pembantu dan penasihat tidak rasmi tetapi ia satu tugasan yang penting dan tidak boleh dipandang remeh.”

Faatihan merupakan lulusan BA Universiti Mu’tah, Jordan (Undang-Undang Syariah).

baca lagi kat http://www.tkodaily.net/modules.php?name=News&file=article&sid=134

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran