KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Tuesday, November 18, 2008

MAI JAWAB 3 SOALAN MUDAH




SAja nak memeriahkan suasana blog kita hari nie, sesapa yg ada gherja tolong pi buat gherja dulu.. yang nak siapkan tugasan elok la perabih tugas hangpa dulu.YAng nak menyusu anak elok la pi tunaikan hajat anak tu, kot sat gi puaih anak dok ghiyau hangpa masih dok terpaku dok cari jawapan soalan bodo aku nie.. Yang Taik idung banyak bawak2 gali la dulu, kot sat gi tak dan dok ghalit pikiaq jawapan, lupa yang lombong dah penuh.

Pasai soalan aku nie takkan membantu barang sekepiang pun perkembangan kepala otak hangpa. JUST 4 FUN saja... tu pon kalau hangpa TERA la....
aku nak ajak hangpa mai tolong jawab soalan mudah

1.PASAI PA ANAK BABI JALAN TUNDUK
2.PASAI PA SEMUA NELAYAN TANGKAP IKAN TAK pernah PAKAI SEPENDA
3.tolong susun perkatan berikut menjadi 1 ayat. MAKAN KERA TAIK PISANG

heee.... tu aja soalan mudah aku, sesambil korek cekam kaki pon boleh jawab... senang ja kan

3 comments:

Lan said...

nak suruh aku jawab kaa..
aku soalan kacang macam nie maleh aihh nak jawabnya... hang bagi kat mamat2 dan minah scorer masa kat sekolah dulu laaa... aku jika solan macam nie 30minit aku dah settle dah tak payah tunggu 2jam 30minit sampai habis masa solan peksa tuuu......

chedet said...

soklan satu tu senang jakan..
jawapan dia pasai anak dia malu mak dia BABI...

soklan 2 kita tunggu esok pula kot

chedet said...

Punya senang sangat soklan aku sampai x dak sorang pon berani jawab.
Takpa la aku tanya aku jawab sendiri ja la... baru la membuktikan aku terra. tak caya hangpa suruh org yg buat soklan SPM tu jawab soklan yg dia buat sendiri, sure dia terra....
sokaln kedua, jawapanya:-
Memang la tak dak sorang pon nelayan di dunia nie tanggkap ikan pakai sependa sebab depa pakai pukat, jala, jaring, bubu, paling tidak pun pakai kail atau tuba..... heeeeeeeeeeeeee

soklan ke 3:-

Lagi senang....

KERA MAKAN PISANG
tu pon hangpa x reti nak jawab ... heeeeeeeeee........

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran