KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Wednesday, February 25, 2009

Kenangan mengusik jiwa

Salam..apa khabar semua rakan samada yang mengenali aku atau tidak. Dikesempatan ini aku nak story ckit tentang pengalaman aku kat SMP tahun 1988. Pengalaman tinggal di asrama memang best. Di situ aku mula kenal cikgu Radhi, Cikgu Osman dan Cikgu Hussein. Rasanya dulu kesian kat diorang sebab pening nak menjaga budak2 asrama yang memang terkenal sebagai kategori buas dan nakal. Pengalaman sejarah hitam aku semasa aku dibuang asrama sebab mencuri tebu kat belakang asrama tu. Bukan niat nak mencuri pun cuma pengaruh kawan sebab tak tahan tengok tebu yang montel2 tu. Sebelum dinyahkan dari asrama tu aku dapat tandatangan kat tangan oleh Cikgu Osman dengan rotannya tu. Sakit bukannya main lagi tapi tahan sebab nak jaga mancho konon. Last sekali berulanglah aku dari Sungai Tiang ke SMP. Kalau tak kerana rotan itu rasanya aku masih x insaf hinggalah sekarang..wasalam.

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran