KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Thursday, February 19, 2009

Salam.... buat kali ke 2 aku tulih dalam blog ni setelah hampir 3 tahun blog ni diujudkan oleh chairman kita che det. tahniah atas usaha yang begitu jitu. aku ni sebenaqnya buta IT sbb jarang-jarang aku terlibat. takat nk byq bil melalui maybank 2u tu aku tau la.
Untuk sham hamzah tahniah sbb dh jd cikgu kat smp. dh lama kita tinggai sekolah tu... aku kalau balik memang sah-sah x leh jalan. ari tu ingat nk pi umah mina n zahari tp depa ada gheja kt kl...x jd gak. Anot pun selalu sms aku...aku ja x dan nk balaih..memanjang busy. maklumlah anak byk...Apa-apa pun salute kt hangpa semua yang telah rasmi menjadi ahli-ahli blog ni.

2 comments:

leen said...

Jasliza kalau balik tu jangan lupa mai la umah aku kat Taman Delima dekat ja..

Ni alamat umah aku 82 Taman Sri Delima , Pendang.

Hang call la aku dulu bila nak mai tu, tak la satgi terkezut beruk bila hang sampai umah aku

ak0b k0bah said...

asalamualaikum buat semua kawan2 serta famly..

Semoga semua dirahmati Allah s.w.t hendakNya. 1St nak ucapkan tQ buat cheDet n Famly pasai adakan ruang ini..

Juga tak lupa pada kawan2 yg hadir pada perjumpaan pada raya ke3 ari tu. Best sangat dapat jumpa kawan2 lama.. Sekarang ni aku bertugas kat jalan semarak KL, sapa2 yg ada kat sini @ mai sini sms ja kat aku leh gak aku belanja minum sirap..

Terima kasih gak buat Zuraida (ida bukit chepat) sbb bg taw pasai blog ni.. buat det teruskan usha murni ini semoga diberkati Allah.

Akhir sekali buat semua kawan2 n famly semoga di berkati dan diberikan kesihatan oleh Allah s.w.t dlm kerjaya masing2..berjaya dlm kerjaya masing2..
wasalam..

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran