KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Thursday, February 26, 2009

Salam....sekadar ingin berkongsi gambar yang diambil pada April 1987. Dalam dok tengok gambar-gambar lama aku terjumpa gambar ni. Aku uploadkan untuk tatapan kawan-kawan yang mengenali mereka ini. Kalau ada sesiapa yang mengenali atau muka dia ada dalam gambar ini harap boleh memberi komen. Rasa aku gambar ini diambil ketika kami hendak ke kelas malam pada setiap hari di asrama putera. Start pukul 8.30 sampai 10.00 malam kalau aku tak silap. Mungkin Det lebih arif kot....

6 comments:

Anonymous said...

salam,

Aku kenai 2,3 orang dr gambar ni, tapi depa ni amik SPM89. Yang aku ingat Fauzi yg pakai baju kotak-kotak tu? Dan yg duduk kanan sekali tapi tak ingat dah nama apa...

chedet said...

yang aku kenai:-
duduk kiri DIN TAMBON SIAM (budak Asam Jawa Pdg pusing SRP 88, confirm !!!), PakYa (lubuk merbau ), Jie Bahing (tak sure sangat ..), sebelah tu x ingat.. yang paling kanan tu memang tak Syak lagi ANUAT BLACK RELAY..
Berdiri kiri , Zuber, 2,4,7memori tak power,no 3 tu Mie Mat Noq (kot) 5,Norazikin (tak sure) 6,KRI 4 mit mara ,lubuk ( SURE!!!), no 8 tu budak Pdg Kabu Sg tiang, Kri jugak kot nama dia (dulu kelas 1SP sekali ngan Ali selimin)
Salah tu jgn marah la noo, time tu pakai WordStar lagi.. ram tak power heeee..

Anuar said...

Nama yang aku ingat yang tak disebut oleh Det ialah Bakhtiar( baju warna hijau ), Fauzi ( yang peluk fail biru tu), Yang sedang sikap rambut tu budak Sungai Tiang nama aku dah lupa.Dulu pernah wakil Daerah ngan aku main bola. Muka aku yang sseperti Det ckp yang tersengih kat sebelah kanan duduk.

chedet said...

betoi la Anot,. Pozi bulat Sg Tiang aku sangka Norazikin pulak budak tuuu..

Pak Cik Kordi said...

Klau aku xsilap yg baju kotak tu nama dia Asri kot budak bukit tembaga...yang sebelah mie mat noq tu fazli taib...pembetulan pakya tu budak bukit raya...

chedet said...

Betoi tu usus 4 ya bukit raya. tapi asri tu budak Pdg Kabu.. yg Bukit tembaga tu Usop.. tak dak dlm gambaq.. dia dok Kg kola Pai bukit tembaga.

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran