KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Tuesday, April 7, 2009

awat sepi ja ni

assalamulaikum semua,
awat sepi ja nie, hgpa semua kena ribut kat bukit gantang dan bukit selambau ka. blog kita dah lama tak renew ni. apa-apa pun 9.00 malam ni kita akan tau sapa menang kt 2-2 bukit tu. minggu lepas (sabtu) aku ada la pi ronda-ronda kt kawasan bukit selambau, rasa macam tak meriah ja. tak macam pilihanraya kecil kawasan pendang dulu, lagi meriah. sapa ada pi bukit gantang cita la sikit...
gua chow dulu......

2 comments:

zulaikha said...

tahniah kepada pengundi2 di ke33 kawasan terbabit..
kpd yg menang, ingat!! siapalah anda tanpa mereka

Lan said...

Loo apahal tak habaq hang pie ronda sana...

awat tak habaq kat aku..jika tak aku boleh belanja nasik kawah...

Alhamdulillah..2bukit pon jadilah walaupon tak dapat batang... :)

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran