KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Tuesday, June 30, 2009

GENG BARU JUMPA



Salam,
Nie ada sorang lagi spesis yang berjaya ditemui..
Ca hang pa Teka dulu sapa dia haa? kot- kot ada yang cam la..
Tapi Mamat nie cuma setahun ja kat SMP 87. Lepas tu blah pi SM Serdang Kedah. Sebelum tu, dulu dia kat SKP 81-86..
Teka Pi la kot - kot kena.. heeeeeeee
gambaq bawah tu gambaq adik beradik dia.. ops silap.. gambaq adik beradik anak sulong dia.. Dah 2 pompuan 1 lelaki.
Anak- anak dia di pelihara oleh mak mertua belaiu di IPOH.
MamaT nie dok kat Aloq Setaq , mengaku bujang lagi tiga heeee.. Isteri dia dok study kat KL... Doktor pakar.
PoYOOO beToii... family depa nie!! susah nak pikiaq la awat la jadi lagu nieeeee, Payah nak ketemu .. Asyik dok terpeRam ja . Kesian ooo noo !!!
Peram pon Peram la janji Masyukkk !!! heeeee

3 comments:

hisham said...

aku rasa ni la khairul azman zabid, @ man toya.....sory man, kenangan dulu-dulu ja....nama dah terbentang kt belakang tu. Hg doktor jugak ka? atau keja kt pej ust azizan....

leen said...

sham..sok jom ler kita pi serbu opis dia kat PKNK....kat ngan opis aku tu....kita soh dia belanja makan jadik tak....

Benu said...

aku cam lubang hidung dia...

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran