KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Thursday, June 18, 2009

saja nak bagi tau hgpa semua.....kawan lama kita.....




assalamualaikum semua,
pertama kali aku nak ucapkan selamat bersua kembali, dah lama aku tak sumbangan kan artikel apa-apa untuk blog kita ni. so aku pun nak bagi tau le, yg kawan kita 2 org ni, ada kt pendang... kalau nk jumpa depa, sorang dok kt smk tokai, dan sorang lagi dok wisma negeri a/s.... alor setar ( bukan amerika syarikat @ alor star). aku jumpa gak depa ni... sorang dekat ja, kt bukit raya, dan sorang lagi kat a/s. sapa kenai cuba teka nama depa....jeng-jeng, jeng.....betoi aku bagi hadiah, lawatan percuma ke manik urai...sampai jumpa lagi.......

4 comments:

Anonymous said...

yang perangai macam budak kacang hantu tu aku....kenaii...sham tone

chedet said...

yang pakai kepiah tu kalau tak silap aku budak kg tok Besah .. Pengawas dulu2 ..
Hat dok khusyuq mentedarah tu , minta tlg bagi klu sikit... tak kilas langsung dalam tempayan memory aku

Suhizaz said...

syam oi...apa la dok angkat2 tangan lagu..habih dah zaman tu weiii

Anonymous said...

wafi dan azam

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran