KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Friday, August 28, 2009

LAN SAWA: HANG KENAI KA MAK CIK NIE?


Nie gambaq adengan yang tak leh terlepas pandang. sebagai warga Pendang kita kena bangga dengan pencapaian makcik dlm gambaq nie . Dia dah jadi cover girl dlm banyak blog oii. Gambaq dirakam oleh blogger Topeng Perak unmasked ketika hari mengundi di Permatang Pasiaq kemarin dulu nie. LAN sawa sure boleh detect asai usul makcik nie.. Betoi dak Lan? kalau hang tak leh detect ca hang tanya la kaum kerabat terdekat hang.. sure leh kenai punya.. heeeeeee

4 comments:

Lan said...

sapa tak kenai nama makcik tu kak ton kira hard core biru tu hang celop pie la kot mana pon sahih dok biru tu laa...

yg warna pink kiri tu pon aku kenai tapi nama aku tak tau nanti aku try tanya bekas cikgu kemas tengok tentu dia kenai kot....

leen said...

bekas cikgu kemas sure kenai nyerr...dok dekat ngan taman dia....

chedet said...

aku ingat mak mertua hang Lan , heee... Dia tak pi sama ka?

Lan said...

depa tu dah aku bagi kalih semua dah... rupa luaq ja nampak UMNO tapi dalah dah jadi hijau semua dah....

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran