KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Wednesday, October 28, 2009

Teknik Nak Bagi Clear Line Internate Anda..

Assalamualaikum,


relas Sat Noo.. Bukan apa tension jugak dok melayan Internate nie bukan apa line berokband nie dah la macam sial campoq pulak dengan aku punya seterimix pon macam sial...sat boleh konet sat putus sat boleh entah laa nak kata apa pon tak tau...

tapi memba aku cadangkan satu antena nak bagi kat aku katanya boleh tarik line bagi clear sikit... lalu dengan x'cited aku pon mintak la kat dia menatang tuu... dan aku rasa hangpa pon boleh buat sendiri kat rumah tanpa perlu habis duit banyak sebab barang2 tu senang didapati...

ini dia kalau hangpa nak tengok menatang tuu....


nak marah pon tak gamak nak gelak pon ada.. dunia dunia....

1 comment:

Fizah said...

Aku pun rasa nak gelak gulin2 ni..hahaha..lawak2...

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran