KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Wednesday, April 21, 2010

Nikah kat Taman Melati tak jemput Aku pun....

Dah letih layan cerita Hulu Selangor... hari nie cite anggota Parlimen Kinabatangan dan isterinya yang seksi itu mengaku bersalah di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur di sini hari ini atas pertuduhan berkahwin tanpa kebenaran mahkamah, hujung tahun lepas.

Kinabatangan, dituduh berpoligami tanpa kebenaran mahkamah dengan Pelakon di rumah No. 12, Jalan TC2B/3 Cemerlang Heights, Taman Melati, Gombak pada 8.50 malam, 16 Dis tahun lepas (dekat markaz Pas Wangsa Maju).

Kinabatangan didakwa mengikut Seksyen 124 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam (Negeri Selangor) No. 2 Tahun 2003 yang boleh didenda tidak lebih RM1,000 atau penjara tidak lebih enam bulan atau kedua-duanya.

Pelakon ini juga dituduh berkahwin dengan orang Kinabatangan tanpa kebenaran Pendaftar Nikah, Cerai dan Rujuk di alamat, waktu dan tarikh yang sama mengikut Seksyen 40 (2) Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam (Negeri Selangor) No.2 Tahun 2003 yang boleh didenda tidak lebih RM1,000 atau penjara tidak lebih enam bulan atau kedua-duanya.

Yang menjadi musykil dihati aku , berani sungguh depa...Rumah aku yang cuma sepelaung dari tempat depa nikah tu tak dijemput.. nak kena suruh tulih surat tunjuk sebab niee.. depa tak kenai lagi kot aku sapa... heeeeeeeee

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran