KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Thursday, May 15, 2008

SELAMAT HARI GURU.dari hisyam hamzah

Blog kita, makin hari makin menarik Aku selalu jugak xplor blog ni bila free. Seronok juga artikel, artikel yang dikongsi bersama. Tahniahlah buat penulis blog. Semua penulis blog hampir aku kenal belaka, kawan-kawan masa sekolah dulu. Zahari dan mina kawan aku yang paling intelek, det susah nak lupa tahi lalat di atas bibirnya, jas, gadis manja, zam keko, dimana anda sekarang? Kawan aku paling bunga, fizah, kecik molek orangnya, Lan sawa, budak mata biru, Tahniah kepada anda semua. Dan pengunjung lain, boleh lah kita bertanya khabar selepas ni. Maaf sebab hari reunion x smp dulu aku ada hal kat kg isteri, so tak leh join. Teringin gak nak join, tapi apa leh buat……
My contack no, dah ada kat laman blog. E mail = hisham_hamzah@yahoo.com

Kepada rakan-rakan kelas, masihkah anda ingat aku lagi ni……..
Gambar aku terkini, usia dah 34 tahun dah………… sama macam korang jugak le. Mari kita ingat mati, jom, chow dulu, lain kali kongsi lagi k. kesempatan ini aku nak ucap selamat hari guru, terutama kpd rakan-rakan yg bergelara cikgu, sekadar beberapa nama cikgu yanti,cikgu 4non,cikgu mizi, cikgu Nangreza, cikgu Nazer, cikgu mina, cikgu dan yang bukan cikgu selamat hari ibu dan selamat bercuti sekolah selepas ini.

Sekian.
Che det, tolong masukkan dalam blog pada 16 mei ni tq.

p/s;
Tahniah Syam..
Banggga aku dapat kawan mcm.
Tak sangka dapat jadi cikgu hang nooo..
Sorry syam, gambaq yang attach tu tak leh up load. hang guna doc bukan jpeg. nanti hang post lain kat aku noo
SELAMAT HARI GURU!!!
TERUSKAN Berkarya kat sini...

1 comment:

Aku said...

Selamat menyambut Hari Guru buat rakan2 yang menjadi pendidik tak kira la cikgu sekolah menengah ka rendah ka tadika ka semuanya CIKGU. dan sesungguhnya pekerjaan GURU antara pekerjaan yang paling mulia kerana mendidik anak bangsa menjadi insan yang berguna di kemudian hari. Tanpa guru yang membimbing aku, aku tak akan berada di mana aku berada sekarang. Jasamu dikenang wahai GURUKU!!

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran