KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Thursday, January 8, 2009

LAKNAT!!!! ISRAEL



LAKNAT!!!! LAKNAT!!!!!
Dalam pada Sedara 2 kita koi pelan ghamai Syahid di Palestin, Koi pelan laknat lagi la semua pemimpin negara OIC (yang Malaysia masih jadi Pengerusinya) nie dok tengok saja ja... Past tu dok usul pulak benda 2 bengong... buat persidangan A, B, C, D lepas tu ulang balik benda yang sama 874X... yang pastinya tiap kali persidangan , yang kenyang sapa?
Past tu semua negara OIC buat sambutan tahun baru 2009 ,.. bergencot, menjerit, terkangkang - kinja.. sorak tengok bunga api meletup.... FUyooo banyak betoi pahala tuuuu, ,, boleh menjadi pendinding api neraka oiii bila terkinja- kinja bilang jam tahun baru sambil berpulun sakan sorak . APA ke hadharinya semua negara OIC nie. (Ini bukan artikel politik.. so... tak dak kena mengena noo dengan negara pencipta mazhab Hadhari nie...)

Lama dah usul OIC buat pakatan KETENTERAAN macam NATO tu untuk Bergandingan Menghancurkan ISRael laknatullah tu,, tapi nak buat GUANO majoriti kepala pemerintah negara OIC nie jilat p_**koq Amerika dan Sekutu kuat dia ISRAEL.
Ibarat kata memba aku , kalau semua Pak2 Arab yg dok keliling israel tu pi pakat kencing di sana nescaya Mampouih lemas Israel tu dalam Banjir Ayaq kencing... Tapiii nak buat GENOOOO depa semua pakat ada MASSSSSSYYYUKKK....

Walaupun kemusnahan yang akan dihadapi lebih dahsyat, namun peperangan darat akan membuka ruang yang luas untuk tentera Hamas memberi kecelakaan yang tidak terhingga kepada yahudi laknatullah.

Syaratnya, setiap umat Islam seantero dunia mesti sentiasa bersama dengan Mujahidin Hamas mempertahankan tanah wakaf umat Islam tersebut.

Setiap saat dan ketika, umat Islam mesti menitipkan doa untuk kemenangan Hamas di Palestin.

Setiap saat dan ketika, umat Islam mesti merayu dan merintih kepada Allah supaya mujahidin Palestin diberi pertolongan dan kemenangan oleh Allah.

Setiap saat dan ketika, umat Islam mesti merasakan sentiasa berada di barisan hadapan bersama mujahidin Hamas mempertahankan kiblat pertama umat Islam tersebut.

"Kepada yang mampu, berpuasalah pada siang hari. Kerana doa orang yang berpuasa tiada hijab dengan Allah. Berpuasalah untuk sama-sama merasakan kesengsaraan saudara kita di Palestin.

Kepada yang mampu, bangunlah bermunajat dihening dinihari. Kerana doa yang diiringi airmata diwaktu embun menimbus bumi tiada hijab dengan Allah.

Kita berada dalam peperangan!

Tinggalah semua perkara yang maksiat dan dosa.

Fokuskan seluruh kehidupan kita kepada peperangan yang sedang kita hadapi.

Ulama' muktabar telah membuat fatwa, "mempertahankan bumi Palestin iaitu tanah wakaf umat Islam adalah fardu 'ain atas setiap umat Islam".

Ayuh sahabatku!"

(Di petik dari : puteragunungtebu.blogspot.com)


Bantuan boleh di buat ke alamat berikut:-
Aman Palestin Berhad (www.amanpalestin.org)

Dana dan sumbangan :
BIMB 12029010047880 , MayBank 562263010787
Dana Pengurusan :
Muamalat 12070005133717


Mercy Malaysia (www.mercy.org.my)
Palestine Relief Fund : CIMB Account No : 1424-000-6561053

No comments:

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran