KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Tuesday, November 27, 2007

FIZAH & JASLIZA MODERATOR BARU..

HARI ini kenmain syoq aku...

Fizah Hamid hantaq email kat aku .. Fuiiiweit!!... dia ada cerita sikit pasai dia punya kerja.. DasAAAT wehhh geng kita sorang nie.. Badan ja KOCIKKK gaji BESAQQQQ oiii.
Dia gherja kat company yang dok buat frame waktu solat elektronik tu... ala yang kat depan dinding seluruh masjid semalaysia tuuu..

GANAZZZZ jugak mak cik kita sorang niee..
La nie dah kahwin anak 2 orang dah.. 2/2 lelaki.. ( Nie yang mencabar kewibawaaaaaan aku nie) Tak pa Fizah kalau hang nak ilmu anak pompuan ,,, mai jumpa aku nooo.... HEEE,,,hee..
Gambaq dia tak sertakan.. aku edit ja gambaq masa perjumpaan hari tu..,, tak clear sangat..
(Fuyyoo banyak nya cincin kat jari makcik Fizah nieee... Gelang kat 2/2 belah tangan lagi.... Jeles bini aku nengok nya..)
Mulai hari ini aku dah ADDkan nama dia & JASLIZA sebagai moderator ... ..

PAPAP KELEPAP KEBUMMM - BUUUMM... Fuiiiweit..Tepukk- tepuk ... Moderator Pompuan pertama dalam blog nie... Lepaih nie depa boleh teruih send sendiri gambaq ka artikel ka dalam blog kita... Nak Contact depa??? Klik ja kat nama depa di side Roll sebelah nie..
atau pun copy & paste butiran dibawah nie kat contact book hangpa

Nur Hafizah binti Hamid
Asst Manager Sales & Marketing
Propertime Sdn Bhd
No.25-27 Jalan Saujana 1
Taman Industri Saujana
09600 Lunas, Kedah
Tel: 04-4848834
Fax: 04-4848835
Mobile: 012-4020066

http://www.ptimegroup.com.my/
Untuk contact Jas ,nanti dia tulis sendiri dalam blog nie...
Steady la JAS & FIZAH .... we LOVE you ...Fuiwiieettt

1 comment:

Anonymous said...

Awat hang tak kasi gambaq yg nampak hang dok kerenyeh macam dulu tuu fizah aku nak tengok jgk..

yg hang dok p tayang gelang melang hang tu buat apanya...

dengan hang sbg moderator aku rasa wajib hang letak gambaq tuu.. ha ha ha

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran