KLIK UNTUK BACA AL-QURAN

Monday, January 14, 2008

tolong Tengok Sat...


Marilah pakat2 tolong usha tengok kot dia ada di sekeling kita... Bukan apa dia nie kira sama besaq dengan anak2 kita laa...

Lalu aku nak pesan jgk laa kat kawang2 semu yg jagalah elok2 keluarga kita...mana tau benda nak jadi... dalam negara yg aman damai nielah katakan...

Ok lah sama2 kita semua berdoa agaq adik nie dijumpai semula....

1 comment:

dakbrutal said...

Gua dah pi umah Adik Sharlinie sama team gua.memang area tu padat penduduk,mak dia asyik nangis ja.ya la anak dah ilang seminggu.ada banyak spekulasi pasai kes mcm ni, ada kata penculik akan bg balik kanak2 yg tak sihat,byk kes seludup kanak2 keluar dr port klang lalu jln laut bwk p luaq negara.hai..sedih2..moga dilindungi anak2 kita.

~ Radio KEDAH FM ~

Listen to Quran